Molodist Kyiv international film festival

HIGHLANDER HYBRID РОЗПОЧАТО ПРИЙМАННЯ ЗАМОВЛЕНЬ

Новини
Дата публікації: 1 березня 2021 р.
new

                         ГІБРИДНА ВЕРСІЯ КРОСОВЕРА TOYOTA HIGHLANDER: 

                         МІСТКІСТЬ, ПОТУЖНІСТЬ ТА НАДІЙНІСТЬ ПРЕМІУМКЛАСУ

 

РОЗПОЧАТО ПРИЙМАННЯ ЗАМОВЛЕНЬ

Toyota представляє новітній Highlander Hybrid — гібридну версію легендарного кросовера Highlander, доступного на ринку з 2010 року. При створенні новинки виробник застосував свій величезний досвід в області гібридних технологій та розробки кросоверів, а також опирався на традиційні принципи якості й надійності, якими пишається Toyota.

Highlander Hybrid поєднує елегантність кросовера з брутальною потужністю позашляховика. Завдяки архітектурі платформи Toyota TNGA-K автомобіль також вирізняється чудовою місткістю. Новинка втілює всі переваги великого кросовера Toyota: салон на 7 місць, виняткову керованість та високий рівень безпеки завдяки потужній гібридній силовій установці, а також винятковий баланс потужності та рівня викидів CO2.

Стильний і просторий

Highlander Hybrid вирізняється могутнім силуетом, який підкреслюється широкими колісними арками й трапецієподібною формою верхньої та нижньої радіаторних решіток. Затемнені стійки додають автомобілю динаміки, а 20-дюймові металеві легкосплавні диски роблять його ще елегантнішим. Новий Highlander Hybrid доступний у 8 кольорах кузова.

Бувши справжнім семимісним автомобілем з широкою колісною базою у 2 850 мм, Highlander Hybrid має просторий третій ряд та зручний доступ до нього для двох дорослих пасажирів. Датчик відчинення багажника забезпечує безконтактний доступ до великого багажного відділення об’ємом у 658 літрів (у 5-місній конфігурації). А повністю склавши другий та третій ряди, об’єм багажника можна збільшити до 1 909 літрів. Окрім того, у салоні розміщено великі відділення для зберігання речей, а також додаткові електричні розетки і USB-роз’єми в першому та другому рядах.

Якісне оздоблення та м’які на дотик матеріали, використані в салоні, роблять перебування в автомобілі надзвичайно комфортним. Серед цікавих елементів інтер’єру — тризонний клімат-контроль, обігрів передніх і задніх сидінь та вентиляція передніх сидінь, проєкційний дисплей, аудіосистема JBL з 11 динаміками від Harman, бездротова зарядка телефону, а також цифрове дзеркало заднього огляду. Салон Highlander Hybrid доступний у «Чорному» та «Сірому» кольорах*.

Функціональний і динамічний

Highlander Hybrid оснащено гібридною силовою установкою четвертого покоління. Вона поєднує в собі 2,5-літровий бензиновий двигун Hybrid Dynamic Force**, який працює за циклом Аткінсона, передній і задній електромотори з AWD-i (інтелектуальною системою повного привода), а також нікель-метал-гідридний акумулятор, розташований під другим рядом сидінь. Система забезпечує плавне і потужне прискорення, високий відсоток руху на електротязі, а також можливість рухатися на електротязі на швидкості до 125 км/год.

Загальна потужність системи у 245 к.с. дозволяє Highlander Hybrid розганятися від 0 до 100 км/год усього за 8,5 с, а також розвивати максимальну швидкість у 180 км/год. Середня витрата пального становить 5,6 л/100 км***. Гібридна силова установка допомагає забезпечити оптимальний баланс потужності та рівня викидів CO2 для автомобілів цього сегмента.

У Highlander Hybrid наявні наступні режими водіння — ECO, NORMAL, SPORT та позашляховий режим TRAIL.  Загальну ефективність двигуна та економію пального також забезпечує поєднання великого діаметра циліндра двигуна і ходу поршня та інноваційна система охолодження.

Highlander Hybrid працює напрочуд плавно та безшумно. Цього вдалося досягти завдяки новій конструкції гібридної силової установки, використанню акустичного вітрового та передніх бокових стекол, шумоізоляції стелі, панелі приладів і підлоги, а також обшивці колісних арок та багажного відділення.
Поліпшеній маневровості нового кросовера сприяє легкий жорсткий кузов і низький центр ваги.

Система AWD-i в Highlander Hybrid оснащена нещодавно розробленим заднім електродвигуном для поліпшення максимального крутного моменту на задніх колесах. Він розвиває 121 Нм крутного моменту та здатен передавати до 1 300 Нм крутного моменту на задні колеса. Така система підвищує продуктивність автомобіля при розгоні з нуля, прискоренні та русі слизькою дорогою.

Окрім того, автомобіль може похизуватися удосконаленими аеродинамічними показниками. Зокрема, кузов нового кросовера має оптимальну обтічну форму, що дозволяє автомобілю «літати» дорогами.

 

 

* Наведені тут і далі назви комплектацій та кольорів кузова/салону є суто умовними, використовуються винятково заради зручності в розподілі наборів параметрів автомобіля та можуть відрізнятися або бути відсутніми в інших документах або матеріалах.

** Значення вказане умовно та може незначною мірою відрізнятися від робочого об’єму двигуна. Більш детальну інформацію запитуйте у консультантів з продажу  за телефоном +38 0332 28 39 39, +38 050 378 71 70.

*** Дані отримано в ідеальних умовах без урахування індивідуальної манери керування автомобілем, якості дорожнього покриття та інших умов (дорожніх, погодних тощо). Показники можуть суттєво відрізнятися від зазначених та визначаються лише експериментальним шляхом.
**** Електронні системи є допоміжними та за жодних обставин не можуть замінити водія, який завжди є відповідальним за безпечне керування. Перед початком руху водій повинен ознайомитися з експлуатаційною документацією та впевнитися в безпечності обраного способу керування.

!
До порівняння можна додати лише 3 автомобіля