patak
Служба по роботі з клієнтами

Представники клієнтської служби Toyota завжди тримають зворотний зв’язок з клієнтами після продажу автомобіля, завжди готові прийти на допомогу та знайти вихід з найскладніших ситуацій.

Однією з переваг купівлі автомобіля в офіційній дилерській мережі Тойота є клієнтська служба компанії.

Світова практика роботи клієнтських служб Toyota була впроваджена в Україні 2005 року. На разі у кожному дилерському центрі Toyota по всій Україні працюють представники цієї служби. Загалом в офіційних дилерських центрах працює 33 фахівця по роботі з клієнтами, які у своїй діяльності опираються не лише на досвід роботи клієнтської служби офіційного дистриб’ютора ПІІ «Тойота-Україна», а й на багаторічний досвід роботи «Тойота Мотор Європа».

Основні напрямки діяльності клієнтської служби:

  • робота з побажаннями та претензіями клієнтів;
  • дослідження рівня задоволеності клієнтів;
  • підтримка роботи служби допомоги в дорозі Toyota Assistance та Toyota Assistance Plus.

Файли для завантаження:

Якщо у вас виникла необхідність поділитися своїми побажаннями та пропозиціями щодо покращення роботи нашого дилерського центру залиште повідомлення через форму зворотного зв’язку.

Форма зворотнього зв'язку
Як із вами зручніше зв'язатися?

Згода на отримання повідомлень рекламно-інформаційного характеру

!
До порівняння можна додати лише 3 автомобіля