В основі нового Toyota C-HR лежить новітня гібридна технологія п'ятого покоління Toyota, що забезпечує найкращий у своєму класі баланс значної потужності та низького рівня викидів.
Нова лінійка включає чотири гібридні силові установки, що підкреслюють інклюзивний мультитехнологічний шлях Toyota до вуглецевої нейтральності. Toyota вважає, що клієнтам потрібні різноманітні варіанти доступних і практичних автомобілів, аби прискорити темпи скорочення викидів CO2 сьогодні та забезпечити успішний перехід до мобільності з нульовим рівнем викидів у майбутньому.
В новій лінійці Toyota C-HR пропонуються модифікації Hybrid 140, Hybrid 200 та Hybrid 200 AWD-i, а також Плаг-ін Hybrid 220.
Hybrid 140 оснащений ультраефективною гібридною силовою установкою з бензиновим двигуном об'ємом 1,8 л і сумарною потужністю 140 к.с. Водночас Hybrid 200 з гібридною силовою установкою з бензиновим 2-літровим двигуном забезпечує ще більшу сумарну потужність: 198 к.с. і крутний момент 190 Нм.
Модифікація Hybrid 200 AWD-i оснащена системою повного привода. Компактний електродвигун-генератор продукує високий крутний момент на задній осі та має вищі потужність і крутний момент порівняно з аналогічною технологією у Corolla Cross. Це забезпечує краще зчеплення з дорогою та стійкість при рушанні з місця, точніше проходження поворотів і більшу впевненість під час руху слизькими поверхнями.
Всі силові агрегати були вдосконалені відповідно до вподобань споживачів. Для цього інженери Toyota використовували дані, отримані в режимі реального часу, від водіїв з усього континенту. Реакція дросельної заслінки була оптимізована для чіткішого та послідовнішого відчуття прискорення завдяки ретельному перекалібруванню чутливості педалі акселератора. Так було забезпечено легкість управління та швидкий відгук на дії водія. На горбистих місцевостях нова система Adaptive Hill Control Logic змінює прискорення залежно від нахилу, забезпечуючи природніше та легке кермування. Частота обертання двигуна під час руху по шосе знижена до 500 об/хв, що допомагає Toyota C-HR досягти найкращого у своєму класі акустичного комфорту. Цьому також сприяють оптимізована аеродинаміка, гасіння вібрацій і шумоізоляція.
Усі гібридні версії оснащено модернізованими компонентами для підвищення продуктивності, ефективності та зниження маси. Встановлена під другим рядом сидінь нова літій-іонна батарея високої потужності є компактнішою і важить на 1,5 кг менше, ніж у попередньому поколінні, проте забезпечує на 14% більше потужності. Нещодавно розроблений блок керування потужністю сприяє економії пального завдяки покращенню системи охолодження та зниженню електричних витрат. Він також працює на вищій частоті для зниження шуму в салоні. Нова трансмісія стала на 15% легшою завдяки використанню інших матеріалів, при цьому її потужність максимально збільшилася на 24 кВт, або 33 к.с.
Окрім потужності та динаміки, було поліпшено і характеристики системи гальмування. Нові 16-дюймові диски та двопоршневі гальмівні супорти із вбудованим електричним стоянковим гальмом встановлені на Hybrid 140 і Hybrid 200, тоді як Hybrid 200 AWD-i та плагін Hybrid 220 оснащені 17-дюймовими гальмівними дисками. Нові системи контролю стійкості автомобіля й оновлена гальмівна система поліпшують контроль і забезпечують природніше відчуття гальмування.
Оновлена архітектура Toyota (TNGA) забезпечує вищий опір кручення кузова та робить його легшим завдяки розумному використанню матеріалів. Новий Toyota C-HR характеризується привабливою керованістю з новою системою підвіски, яка є більш жорсткою і легкою. Модифіковані стійки MacPherson спереду мають змінену форму для підвищення жорсткості та міцності, а задня багатоважільна підвіска включає міцніші компоненти TNGA.
Вперше в моделях Toyota використовується технологія частотно-чутливого контролю (FSC) для покращення керованості та комфорту. Гідромеханічна система, встановлена на Плаг-ін гібридах Toyota C-HR і модифікаціях GR SPORT Premiere Edition, збільшує силу демпфування на низьких частотах, що забезпечує чудовий контроль автомобіля при кренах, а також стійкість під час проходження поворотів. Зниження демпфування на високих частотах ще більше підвищує комфорт їзди.
Найкраща у своєму класі аеродинаміка забезпечує коефіцієнт лобового опору 0,318. Це досягається внаслідок зменшення площі фронтальної частини та значного вдосконалення форми кузова, включно з його нижньою частиною, для оптимізації повітряного потоку. Увага була приділена кожній деталі. Наприклад, відмова від заднього склоочисника поліпшила аеродинамічні характеристики та знизила шум вітру без шкоди для оглядовості завдяки нахилу заднього скла, що забезпечує стікання крапель води.